Prisavka thajska [Gyrinocheilus aymonieri]



Všetko okolo akvarijných rýb

Prisavka thajska [Gyrinocheilus aymonieri]

Odoslaťod celloo » 06 Feb 2006 21:59 pm

Konecne som zacal vazne riesit problem rias pomocou SAE. Vcera som si jednu kupil. Avsak nepaci sa mi jej spravanie. Najprv bola cca 10-15 min. prelaknuta a schovana...potom zacala opatrne skumat akva. No a dnes cely den lieta po akva ako diva....no a navecer sa jej sialene lietanie obmedzilo na tocenie sa pri skle hore dole v jednom rohu akvarka....je to normalne???
dakujem
celloo
 
Príspevky: 46
Obrázky: 1
Založený: 24 Sep 2005 01:27 am

Reklama

Re: spravanie sa SAE (Gyrinocheilus aymonieri)

Odoslaťod votrelec » 06 Feb 2006 22:47 pm

ake tocenie to je?
ja mam prisavku thajsku a ona tak cisti sklo. ze rychlo plava hore a papulou obtiera sklo. ona sklo moc necuca ako prisavnik. skor pracuje ako skrabka. no a potom klesn ena dno, zase hore, dolu....
votrelec
 
Príspevky: 109
Obrázky: 31
Založený: 24 Júl 2005 09:48 am
Bydlisko: bratislava

Re: spravanie sa SAE (Gyrinocheilus aymonieri)

Odoslaťod Pštros » 06 Feb 2006 23:10 pm

takze Gyrinocheilus aymonieri je prisavka thajska a nie SAE (crossocheilus siamensis). Prisavka thajska je skutocne trochu poplasena ryba (aspon ta moja), riasy skutocne oskrabuje a na zariasenom skle po nej zostavaju desiatky, mozno stovky chodnickov. Nemalo by ich byt viac v jednom akva, lebo su silne teritorialne. SAE si zozen tiez, su to uzasne rybky, ktore neustale odstipkavaju riasu z kazdeho povrchu. Tych moze byt v akva aj viac, len pozor na kadejake neprave SAE. (viac vo fore). Vela zdaru. 8)
Obrázok používateľa
Pštros
 
Príspevky: 845
Obrázky: 23
Založený: 08 Mar 2004 09:37 am
Bydlisko: Kežmarok

Re: spravanie sa SAE (Gyrinocheilus aymonieri)

Odoslaťod celloo » 07 Feb 2006 10:31 am

ahaa...takze to ona tak rychlo beha po tom skle...a ja ze trpi pocitom stiesnenosti jak tiger v klietke..:)))OK.>:)

To Pstros: dik za info...ja som bol v tom, ze je to to iste..:)
celloo