Úhyn neoniek 2 dni po kúpe.



Akvarijné ryby - choroby, liečba

Úhyn neoniek 2 dni po kúpe.

Odoslaťod Snapso » 11 Jan 2007 15:16 pm

Zdravim mám 38 L akvárium . Rybky sú v nej 3 týždne. 2x plata 4x neonka, 3x gupka. Prevčerom som dokupil 2x skalar,3x neonka, 2x prisavnika 1 thajského prísavnika. Všetky ryby sú zdá sa v poriadku, len tie tri nové neonky hned na druhé ráno po kúpe skapali. Tie 4 neonky čo som tam mal žijú normálne dalej a ani ostatným novokúpeným rybám zatiaľ nič nie je. Som v tomto úplný začiatočník. Neviete niekto v čom môže byť problém ? Nemali žiadne príznaky. V akva mám rastlinky ktorým sa darí. Filter mám zapojený, len na noc ho vypínam.
Snapso
 
Príspevky: 5
Založený: 08 Jan 2007 11:28 am

Reklama

Re: Úhyn neoniek 2 dni po kúpe.

Odoslaťod redw » 11 Jan 2007 15:26 pm

Na noc by si filter nemal vypínať, prečítaj si temu ktora tu o tom je už vytvorena. A tie neonky mohli byť kludne choré z obchodu, nemusí to byť vobec vidieť navonok. Mne sa tiež pri neonkach stavalo že par dni po kupe skapali. môže tam byť 100000 dôvodou prečo skapali, dlha preprava po vonku v zime, nevhodne zloženie tvojej vody a pod ale stavil by som na ten obchod. Ked sa ostatným dari tak si z toho nemusíš robiť tažku hlavu
Obrázok používateľa
redw
 
Príspevky: 369
Obrázky: 24
Založený: 12 Jún 2006 23:41 pm
Bydlisko: Bratislava

Re: Úhyn neoniek 2 dni po kúpe.

Odoslaťod martin_s » 11 Jan 2007 16:51 pm

Pricinou by mohlo aj byt to ak si ich nedaval do akva postupne, bez vyrovnania teploty vody v sacku s teplotou v akva a bez postupneho prilievania vody do sacku. Neonky na to vedia byt niekedy nachylne.
Obrázok používateľa
martin_s
 
Príspevky: 5718
Obrázky: 0
Založený: 04 Máj 2005 09:56 am

Re: Úhyn neoniek 2 dni po kúpe.

Odoslaťod Wepman » 11 Jan 2007 17:03 pm