od Sasho » 06 Jan 2008 18:41 pm
Drahí chovatelia, milí kamaráti!
Týmto dokumentom chcem vyjadriť absolútnu nespokojnosť so službami firmy Akvaprodukt pod vedením Richarda Tokuševa.
Môj príbeh začal asi pred 5 týždňami, kedy som si objednal filter EHEIM 2026 za 4999SKK a 2 kusy hnojív Rataj v hodnote 117SKK. Internetová stránka Akvaproduktu, kde som sa zaregistroval vravela, že ak ide o produkty drahšie ako 4000SKK je treba poslať peniaze napred prostredníctvom tatrabanky na účet pána Tokuševa. Tento postup je neštandardný, ale vo viere v spoľahlivého predajcu som ho rešpektoval. Dodacia lehota je podľa stránky cca. 2 týždne, čo je podľa mňa dostatočný čas, aby bol dovezený hocijaký produkt aj z Kambodže. Po asi 3 týždňoch čakania som prvý krát volal pánovi Tokuševovi, ktorý mi na moje prekvapenie povedal, že filter ešte nemajú, je vraj ešte v Nemecku. Takýto prístup k zákazníkom a takúto dodaciu lehotu som nečakal, avšak keď ma pán Tokušev uistil o rýchlom dodaní, bol som ochotný mu odpustiť chybu a čakať ďalej. O týždeň neskôr som filter stále nemal. Opäť som volal pánovi Tokuševovi. Ten mi tvrdil, že už mu filter z Nemecka došiel a vraj ho už odoslal prvou triedou. Dovolím si však tvrdiť, že pán Tokušev zámerne klamal, čo vyplynulo aj z jeho následovných rozhovorov so mnou. Čakal som teda na druhý deň, čo mal byť piatok, kedy mi mal byť filter doručený, pretože doručenie prvou triedou trvá 24 hodín. Filter neprišiel. Napriek tomu som čakal a keď neprišiel ani v pondelok, v utorok som volal pánovi Tokuševovi znova, tento raz som prvý krát zvýšil na neho hlas vyjadril svoju nespokojnosť. Myslím, že aj tak som pána Tokuševa šetril a mal šťastie, že narazil na mňa. P. Tokušev mi tvrdil následovné: „mali sme problém so šoférom...“ z čoho som si vydedukoval, že filter jednoducho v štvrtok určite neposlal a cielene klamal. V rozhovore som od neho vyžadoval kópiu, alebo fotku podacieho lístka z pošty, aby som mal istotu a dôkaz z jeho strany, že filter poslal. Do teraz tú kópiu nemám. Dnes, 5 týždňov po objednaní, kopci nervov, či svojich 5000, alebo filter ešte uvidím mi filter prišiel. Z toho mi vyplýva, že p. Tokušev ho zrejme poslal až v stredu nasledujúceho týždňa. V krabici bol filter, avšak objednané hnojivo tam nebolo. To som však zaplatil a tak isto je aj na faktúre. Som zvedavý, či mi ho vôbec p. Tokušev pošle. Ale po skúsenostiach s ním a jeho firmou o tom pochybujem. Zľavu, ani písomné ospravedlnenie som nikdy nedostal. Hnojivo mi prišlo, ale až po asi ďalších 2 týždňoch a jednom ďalšom telefonickom rozhovore. V balíčku síce boli nejaké vzorky na vyskúšanie na viac, ale tie mi tie nervy čo som zažil neutíšia.
Som maximálne sklamaný a znechutený z prístupu p. Tokuševa jeho firmy Akvaprodukt. Všetkým odporúčam aby si od tejto firmy nič nekupovali a nič neobjednávali, pretože sa obávam, že aj Vy môžte mať veľmi zlé skúsenosti a treba sa im vyvarovať a radšej kupovať od spoľahlivejšej konkurencie. Problémom však žial je, že Akvaprodukt je exkluzívny dodávateľ Eheimu, takže na Slovensku má ich produkty najlacnejšie, ale za akú psychickú újmu...