www.serashop.sk



Zoznam internetových obchodov a vaše skúsenosti.

Re: www.serashop.sk

Odoslaťod prasan » 15 Okt 2012 20:54 pm

Tak mardzo prečo si to ty neposlal? Je to bežný postup.
Obrázok používateľa
prasan
 
Príspevky: 4307
Obrázky: 71
Založený: 03 Dec 2009 21:37 pm
Bydlisko: Spišská Belá

Reklama

Re: www.serashop.sk

Odoslaťod Heri » 15 Okt 2012 21:08 pm

Uz som mardzom spojil cz SS a komunikujeme, urcite to posle a budeme Vas informovat o danej problematike
Obrázok používateľa
Heri
 
Príspevky: 240
Obrázky: 49
Založený: 13 Mar 2004 21:42 pm
Bydlisko: Bratislava 6

Re: www.serashop.sk

Odoslaťod prasan » 15 Okt 2012 21:28 pm

Som rád chalani,že sa predsa len našiel čas a vybavíte to k spokojnosti oboch.
Obrázok používateľa
prasan
 
Príspevky: 4307
Obrázky: 71
Založený: 03 Dec 2009 21:37 pm
Bydlisko: Spišská Belá

Re: www.serashop.sk

Odoslaťod mardzo » 15 Okt 2012 21:45 pm

no takze poporiadku. Pokial sme komunikovali cez mobil, ziadna rec o zaslani osmozi nebola.Chalanko sa iba vykrucal. Nato ze tiekla mi povedal ze si ju mam instalaterskou paskou obtocit, napriek skutocnosti ze to bola jeho povinnost predavajuceho. Nedostal som ju predsa zadara. Potom sa zacala zahrievat (to som sa pytal aj tu na akva.sk, no nikto to neriesil)...

Preto som nevedel ci ju (vobec) poslat celu, ci len membranu, a ak len membranu, tak som ani nemal potuchy o tom, ze ju mozem vybrat a tak poslat, nakolko sa tu pise /ako aj v navode/, ze by nemala uschnut ci take nieco (vobec by som sa necudoval keby ma odpisal s tvrdenim, ze som to mal poslat cele, ze takto sa to moze iba viac posrat, cim by mi tym padom nemusel uznat reklamaciu). Predajca, v tomto pripade p. Heri mi po celkom arogantnom rozhovore vtedy povedal len tolko, ze ked sa osmoza zahrieva, tak ze to je uplne normalne a bezne. Aby som tu zo seba nerobil kretena, co si serie do huby. Takze dalej, po asi vycerpavajucom telefonate zacal Herino nadavat, normalne som pocul ako rozpraval so zatatou sankou, ze dobre, poslem vam tu spicenu nahradnu membranu, ale az neviem kedy. Nepamatam si presne co mi to zapotil, ci ide niekde do faka, alebo ju nema alebo cojaviem co. Tak som cakal, ze sa mi fesacik ozve, nakolko este pred telefonovanim som sa mu ozval aspon 10x cez skajp, ze co s tym. Tak nakoniec budem ja debil, lebo nechcel to riesit cez telefon, nechcel to riesit cez skajp (aspon postup som chcel ako nato, no jeho to vobec netankovalo), tak ako som mal vediet ze mu mam poslat tu debilnu membranu samostatne, napriek tomu, ze by mohla vyschnut. Toto co sa tu dozvedam vratane riesenia reklamacie, ze mu ju nam nakoniec poslat je pre mna NOVINKA. Takze aby sme sa chapali, doteraz sa nic nedialo... a pravdu povediac ma to uz cele unavuje, doteraz nato sral napriek mojej snahe komunikovat s nim. Zrazu sa chalanko trari, ze co od neho chcem, ze mu ju mam poslat. Idem pokracovat v uceni, ak ked mi pravdupovediac stupol tlak
Obrázok používateľa
mardzo
 
Príspevky: 357
Založený: 17 Jan 2012 13:38 pm

Re: www.serashop.sk

Odoslaťod martin_s » 15 Okt 2012 22:03 pm

Novinka? Ved je logicke a zvycajne to je aj v reklamacnych podmienkach ze reklamovany predmet je potrebne priniest/poslat. A ked nieco kupim a nefunguje to tak to idem reklamovat cele a nic nerozoberam - popisem zavadu a hotovo. Ja som kupil tovar ktory ma byt funkcny. Kde je chyba nech hlada technik predajcu alebo vyrobcu. A to bez ohladu na to ci viem alebo neviem zistit kde je chyba.
Obrázok používateľa
martin_s
 
Príspevky: 5718
Obrázky: 0
Založený: 04 Máj 2005 09:56 am

Re: www.serashop.sk

Odoslaťod mardzo » 15 Okt 2012 22:23 pm

no, a prave to mi mal fesacik povedat... a nie zavadzat. Poslat to cele? Iba komponent? s vodou? bez vody? zastuplovat otvory spolu s vodou? Chapes, islo o to, ze som do toho nechcel zasahovat, a nevedel som ci je problem to poslat s/bez vody aby som nieco nepokaslal, s cim som si mohol pravdepodobne odpast celu zaruku. To bol problem... A ako som uz pisal, pocas telefonatu vobec nebola rec o tom, ze mu to mam poslat. Chcel to riesit inac, naco sa vykaslal...
Ako vidim, blbec budem nakoniec ja...

a este nieco, ked som si chcel tu osmozu objednat, islo to aj cez skype. Ale zrazu ked sa pytam na problem s nou, tak to neide ani cez mobil, ani cez skajp.
Obrázok používateľa
mardzo
 
Príspevky: 357
Založený: 17 Jan 2012 13:38 pm

Re: www.serashop.sk

Odoslaťod prasan » 15 Okt 2012 23:37 pm

Nó, tak takáto komunikácia Heri.To sa mi vôbec nepáči.A mardzo,nie si tu za blbca.Kedže ani ja som za svoju akva ,,karieru,, ešte RO nepoužíval,asi by som tiež nevedel ako postupovať.A nato si tu ty Heri,ako predajca aby si to zadefinoval.Pošlite to tak a tak,dajte pozor na to a to.A je jedno či zákazník komunikuje cez email,sms,skype či telefonicky.Ak taký kontakt na stránke máte,tak je hádam povinnosť predajcu odpovedať.Zákazník si vyberie spôsob komunikácie aký mu vyhovuje.Som ešte nikde inde nezažil,že by predajca odfajčil zákazníka:Cez email(a pod.) to neriešim,zavolajte mi.
Musím zas súhlasiť s Martinom.Osobne by som to zaslal späť tak ako mi to za nova prišlo v krabici.A ostatné neriešil.Ak by si si uschnutím membrány,zrušil záruku tak aj to sa dá napadnúť ak o tom nie je zmienka v reklamačnom poriadku k tejto osmóze a ak ťa na to ani predajca neupozornil.
Obrázok používateľa
prasan
 
Príspevky: 4307
Obrázky: 71
Založený: 03 Dec 2009 21:37 pm
Bydlisko: Spišská Belá

Re: www.serashop.sk

Odoslaťod Vlado21 » 16 Okt 2012 06:48 am

martin_s napísal:Novinka? Ved je logicke a zvycajne to je aj v reklamacnych podmienkach ze reklamovany predmet je potrebne priniest/poslat.

martin, ina vec je ked posielas spat predajcovi tranzistorak, a ina, ked mas poslat niekolkokilovu RO so specifickym sposobom zachadzania vzhladom na zaruku. A ked ani nevies ci ju mas poslat celu, alebo iba vadny diel. V tomto verim mardzovi, ze sa od predajcu nedozvedel, aky postup je spravny...
Obrázok používateľa
Vlado21
 
Príspevky: 2437
Obrázky: 150
Založený: 20 Sep 2010 22:38 pm
Bydlisko: Bratislava

Re: www.serashop.sk

Odoslaťod Giftzahn » 16 Okt 2012 07:51 am

njn, v prvom rade je uplne normalne ze pri predaji je aj nejake to poradenstvo ... cize opat spokojny zakaznik sa opat vrati a nakupi ...nespokojny sa nevrati ... plus zly feedbackom napacha este aj skody ... :wink:
Obrázok používateľa
Giftzahn
 
Príspevky: 6033
Obrázky: 12
Založený: 11 Jan 2008 14:09 pm
Bydlisko: Bratislava

Re: www.serashop.sk

Odoslaťod astro » 16 Okt 2012 08:14 am

Bez ohľadu na to mardzo či si v práve alebo nie mal by si zvážiť používanie výrazov ako "chalanko", "fešáčik" a pod. na adresu predajcu. Myslím, že tým zhadzuješ sám seba a Heri s tebou husi nepásol.

Nijako teraz predajcu neobhajujem len sa mi nepáči mardzo-v prejav (aj keď je možno právom nahnevaný). Ale z vyjadrení ako:
"normalne som pocul ako rozpraval so zatatou sankou", "poslem vam tu spicenu nahradnu membranu, ale az neviem kedy", "Nepamatam si presne co mi to zapotil, ci ide niekde do faka" a pod. si určite neurobím objektívny názor keďže nie som do toho tak emotívne zainteresovaný ako mardzo.
Obrázok používateľa
astro
 
Príspevky: 2921
Obrázky: 154
Založený: 27 Mar 2009 11:34 am
Bydlisko: Bratislava - DNV

Re: www.serashop.sk

Odoslaťod Milan666 » 16 Okt 2012 08:24 am

astro, podľa toho, čo tu je popísané s nadávkami začal práve Heri
Obrázok používateľa
Milan666
 
Príspevky: 7983
Obrázky: 39
Založený: 13 Apr 2007 12:10 pm
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Re: www.serashop.sk

Odoslaťod Giftzahn » 16 Okt 2012 08:30 am

jj, suhlasim s astrom ... je uplne zbytocne pouzivat "pridavne mena" pripadne ine "privlastky" ( aj ked verim ze clovek je "vytoceny ako poistka" ) ... akurat to znizuje kvalitu prispevku ... ono, treba jednat tvrdo ale vzdy slusne ... :wink:
Obrázok používateľa
Giftzahn
 
Príspevky: 6033
Obrázky: 12
Založený: 11 Jan 2008 14:09 pm
Bydlisko: Bratislava

Re: www.serashop.sk

Odoslaťod MirecPB » 16 Okt 2012 08:36 am

Tak ked kupite 50" telku, nieco sa vam pokazi, tak ju rozoberete a poslete len suciastku? 5kg vec je pre postu uplna hracka. Kazdy obchod ma takuto reklamaciu, aj kamenny. Neposlal si mu vec v komplet baleni na reklamaciu, nema ti co posielat nahradnu. Nema ako zistit aky je stav a ci je taky ako popisujes, preto je 30dnova lehota na reklamaciu... To si nikdy ani v tescu nevymienal vec za vec?
MirecPB
 
Príspevky: 43
Obrázky: 3
Založený: 11 Sep 2010 21:51 pm

Re: www.serashop.sk

Odoslaťod Vlado21 » 16 Okt 2012 08:56 am

astro, ten prejav je obojstranny (vid aj skusenosti inych kupujucich). Keby predavajuci postupoval ustretovo a s kupujucim komunikoval, nemuselo to dojst az takto daleko.
Obrázok používateľa
Vlado21
 
Príspevky: 2437
Obrázky: 150
Založený: 20 Sep 2010 22:38 pm
Bydlisko: Bratislava

Re: www.serashop.sk

Odoslaťod astro » 16 Okt 2012 08:57 am

Vlado, Milan ide prejav na tomto fóre, v osobnej komunikácii nech si nadávajú do akýchkoľvek zverov
Obrázok používateľa
astro
 
Príspevky: 2921
Obrázky: 154
Založený: 27 Mar 2009 11:34 am
Bydlisko: Bratislava - DNV

Re: www.serashop.sk

Odoslaťod Vlado21 » 16 Okt 2012 09:00 am

OK, co sa tyka prejavu na tomto fore - suhlas.
Obrázok používateľa
Vlado21
 
Príspevky: 2437
Obrázky: 150
Založený: 20 Sep 2010 22:38 pm
Bydlisko: Bratislava

Re: www.serashop.sk

Odoslaťod Giftzahn » 16 Okt 2012 09:19 am

@MirecPB: jj, presne ako pises rozoberem ... pokazila sa mi 55" Plazma uplne nova 2 dni stara ( asi pred 5 -6 rokmi ).... po 30min. telefonovania s Hotline vyrobcu som vybral dva pokazene kable ploche datove kable (boli seknute) a DVB-S tuner ( ktory nesiel ) ... za asistencie HotLine bez toho aby som stratil zaruku ... a nieco pokazil .... ktore si vzala kurierska sluzba a do 24 hod. mi doniesla nove suciastky ... a po dalsom telefonate ( Hotline mi volala na vlastne naklady ) som mal Plazmu funkcnu ... a funguje uz nejaky ten piatok az dodnes ... plus zaruku som mal automaticky o 2 dni predlzenu ( doba ktora ubehla pri rieseni problemu) a preto nakupujem v zahranici a to obzvlast rad ... cize ver mi isto nebudem nic nikomu nikam posielat ... nemam na to ani chut a ani cas ... pokial sa da .... prve co ma pred kupou zaujima je Service a Support .... pokial je ten ako na Slovensku dobrym zvykom ziadny ... nekupujem :lol: ... cize velmo zly priklad si si vybral ... skus iny ... :lol: :mrgreen: :lol:

njn, a taky isty service a support mohol byt poskytnuty pri rieseni ( troubleshoote ) problemu s mardzovou RO ... zistilo by sa kde je chyba = chybna suciastka a len ta by sa poslala ... zakaznikovy = mardzovi ... a co? a zakaznik spokojny a co dalej? ... zakaznik by v danom e-shope opat s radostou nakupil ... a co este ? ... zial este stale to tu na Slovesku ludia nechapu ... Servis a Support predava .... :wink:
Obrázok používateľa
Giftzahn
 
Príspevky: 6033
Obrázky: 12
Založený: 11 Jan 2008 14:09 pm
Bydlisko: Bratislava

Re: www.serashop.sk

Odoslaťod martin_s » 16 Okt 2012 09:20 am

Vlado21 napísal:martin, ina vec je ked posielas spat predajcovi tranzistorak, a ina, ked mas poslat niekolkokilovu RO so specifickym sposobom zachadzania vzhladom na zaruku. A ked ani nevies ci ju mas poslat celu, alebo iba vadny diel. V tomto verim mardzovi, ze sa od predajcu nedozvedel, aky postup je spravny...

Ak neviem ci poslat diel alebo suciastku tak to poslem cele, resp. cele to poslem aj tak, kedze zavada moze byt aj inde, nie len tam co si ja myslim ze je... A ze to ma niekolko kil... V minulosti som reklamoval matrac 140x200 ktory mal tusim 14kg ak nie viac a vobec som nemal problem so zaslanim postou (resp. som pouzil kuriera od Slov. posty). Ak ma nieco specificke zaobchadzanie vzhladom na zaruku tak to zaobchadzanie musi byt popisane v navode. A ako to tu uz odznelo, ak to tam nie je a predajca mi neda instrukcie ako to bezpecne dorucit tak ak sa to poskodi pri zasielani tak mi zaruku nemoze zrusit. Jednoducho co nie je zakazane je dovolene - ak to nesmie vyschnut a nikde to nie je uvedene ze nesmie a ani predajca resp. reklamacny pracovnik mi to nepovie a vyschne to, nie je to moja chyba... A ak mi predajca v tom pripade zamietne reklamaciu a ja sa s tym uspokojim, tak je to len jeho "sikovnost" ze vyuzije ze nepoznam svoje prava...
Obrázok používateľa
martin_s
 
Príspevky: 5718
Obrázky: 0
Založený: 04 Máj 2005 09:56 am

Re: www.serashop.sk

Odoslaťod martin_s » 16 Okt 2012 09:28 am

Giftzahn napísal:... plus zaruku som mal automaticky o 2 dni predlzenu ( doba ktora ubehla pri rieseni problemu) a preto nakupujem v zahranici a to obzvlast rad ...

Predlzenie zaruky o dobu pocas ktorej sa vybavuje reklamacia (cize doba prijatia na reklamaciu po vratenie zakaznikovi) funguje aj na slovensku a je to zakotvene v zakone (vid obciansky zakonnik, podla ktoreho sa riadia reklamacie pri predaji tovaru FO). Je to v §627. Rovnako je tam aj dane, ze v pripade vymeny suciastky alebo celeho produktu zacina plynut na tuto suciastku alebo cely produkt zarucna doba od zaciatku, cize 24 mesiacov (v pripade niektorych vynimiek ako je napr. spotrebny material - napr. ziarivka vsak moze byt tusim tato zarucna doba kratsia)
Obrázok používateľa
martin_s
 
Príspevky: 5718
Obrázky: 0
Založený: 04 Máj 2005 09:56 am

Re: www.serashop.sk

Odoslaťod Vlado21 » 16 Okt 2012 09:51 am

martin_s napísal:V minulosti som reklamoval matrac 140x200 ktory mal tusim 14kg ak nie viac a vobec som nemal problem so zaslanim postou (resp. som pouzil kuriera od Slov. posty).

Zakladnou povinnostou slusneho predajcu je komunikovat s kupujucim. Ked si kupim 14 kg matrac a je u neho vadny napr. zips na navleku, nebudem mu predsa hned posielat spat cely 14 kg matrac !!! Jedine, ze by mi to predajca vyslovne doporucil. Ale dobre, ked je predajca neseriozny, treba mu okamzite poslat postovym kurierom spat aj celu lokomotivu, s tym, ze sa mi potom vysmeje do tvare, ze reklamaciu zamieta vzhladom na vypustenu vodu z kotla (vid drobne pismenka pod ciarou na 48. stranke navodu na pouzivanie, ktore jasne hovoria o tom, ze po napusteni sa uz voda z kotla lokomotivy vypustat NESMIE!) Asi tak?
Obrázok používateľa
Vlado21
 
Príspevky: 2437
Obrázky: 150
Založený: 20 Sep 2010 22:38 pm
Bydlisko: Bratislava

Re: www.serashop.sk

Odoslaťod martin_s » 16 Okt 2012 10:00 am

Preto si treba navod dobre precitat (aj drobne pismena) - je to vlastne v tvojom zaujme, najmä ak si zistil ze predajca nie je zrovna vzorom obchodnika... A samozrejme netreba zabudat na to ze nejake predajca nema iba povinnosti, ale ma aj prava, rovnako ako zakaznik nema iba prava, ale ma aj povinnosti...
Matrac som spomenul len ako vzor ze nie je problem dorucit aj tovar s väcsimi rozmermi a väcsou hmotnostou.
Obrázok používateľa
martin_s
 
Príspevky: 5718
Obrázky: 0
Založený: 04 Máj 2005 09:56 am

Re: www.serashop.sk

Odoslaťod triscene » 16 Okt 2012 10:14 am

mardzo...nechcem spochybnovat tvoj input ale v kazdom navode ku RO som videl ze v pripadne netesnosti jednotlivych casti treba pouzit teflonku, ktora byva prilozena. Stava sa ze niektore diely nie su uplne tesne. nastastie pri mojej nic netieklo a teflonkou som obtiahol pre istotu. Zahrievanie je podla mna takisto normalne, kedze ti ide voda pod urcitym tlakom naplno cez membranu ktora zasa brzdi niektore jej zlozky a pri tom tlaceni moze vzniknut teplo. Predsa len je to mechanicky proces a nebral by som to ako dovod na reklamaciu zasa.

Na druhej strane, obchodnik to neriesil s uctou a sposobom, ktory by si jeho zakaznik zasluzil, kedze ten ho zivi.
Obrázok používateľa
triscene
 
Príspevky: 2692
Obrázky: 1
Založený: 17 Feb 2011 11:03 am
Bydlisko: Bratislava - Vrakuna

Re: www.serashop.sk

Odoslaťod chnuro » 16 Okt 2012 12:41 pm

Heri napísal:.akvariumonline.sk
backtonature.sk
cichlid.sk
cichlidforum.sk
diversa.sk
eheimslovakia.sk
juwel-akvarium.sk
juwelonline.sk
malawi.sk
terariumonline.sk

hadaj koho su


Heri napísal:.akvaobchod.sk
akvaristika24.sk
aquaobchod.sk
dennerle.sk
discus.sk
nakupujlacno.sk

a tieto


Pán Heriban, tieto príspevky sú čístý alibizmus. Keď chcete hájiť svoju osobu, tak prečo ste nezareagovali napríklad na tieto príspevky:
www-serashop-sk-t14565-24.html#p244029
www-serashop-sk-t14565.html#p243802 (hlavne záver príspevku o 30€ objednávke)

Keby to nebola pravda, tak by ste reagovali a bránili sa.....
Obrázok používateľa
chnuro
 
Príspevky: 2405
Obrázky: 35
Založený: 10 Jan 2011 12:18 pm
Bydlisko: TT, PB, CA

Re: www.serashop.sk

Odoslaťod mardzo » 16 Okt 2012 13:34 pm

@mirec PB: ano vymienal som, reklamoval som. Ale este nie osmozu. A dohoda z jeho strany bola ina, ale keby si to cital pozornejsie, tak by si tu nepisal to co si napisal. :pivo:

@asrto, no fesacik a chalanko je velmi bezocive. Keby som sa mal vyjadrovat ako Igorkonator, nak by ste ma tu zozrali...
Neviem kto to tu pisal ze som mal prilozenu pasku. Takze citaj pozorne: paska bola prilozena koli montazi prackoveho ventilu, a nie koli tomu, ye ked nevie predajca poriadne zlozit RO, ze si to mam sam rozobrat aj zlozit.Nahodou (nehovorim ze by to tak bolo, ale moznost to je) by som nieco pokaslal, a bolo by po zaruke.

BTW: v navode sa vobec nehovori o tom ze: Vazeny zakaznik, ked zapnete osmozu, a bude Vam striekat z nej voda na čelo, tak si z toho nic nerobte. Rozoberte ju, pouzite izolacnu pasku, a zlozte ju naspat....Pri opakovanom striekani vody na vase celo zopakujte bod 1 a 2...

Aby to tu chapali ti co to pravdepodobne nechapu. Keby Igorkonator komunikoval ako sa so zakaznikom patri, vobec by som tu nestracal cas pisanim romanov o tom, ze je to arogantny vypocivavy obchodnik - v specifickych pripadoch (pri reklamacii) ignorant.

A teraz kto chce, navazajte sa...
Obrázok používateľa
mardzo
 
Príspevky: 357
Založený: 17 Jan 2012 13:38 pm

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na Internetové obchody

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 0 hostí.