rezanie skla



Technika - filtrácia akvária, problémy s osvetlením, kryty na osvetlenie, reverzná osmóza, aktívne uhlie, ohrev akvária....

rezanie skla

Odoslaťod vlasto1984 » 03 Feb 2010 18:30 pm

ahojte chcem si zlepit neake vytiracie nadrze a mam doma sklo chcem sa spitat na rezanie skla 7 mm sklo cim by som ho narezal klasika diamant alebo mate na to cieco lepsie hovorili mi ze 7 mm sklo odrezem aj tim len ide o to lamanie rez diamantu je taky isty ako pri 3 mm skle dakujem za vase rady
vlasto1984
 
Príspevky: 234
Obrázky: 3
Založený: 13 Apr 2008 15:06 pm

Reklama

Re: rezanie skla

Odoslaťod majo38 » 03 Feb 2010 19:19 pm

ak máš dobrý diamant a režeš jedným ťahom plynule nevidím v tom problém. sklo lámem, že si pri rez položím tenku podložku cca. 5 mm a dlaňami pritlačím. dobre to ide ak to máš aj n okraji stola. no neviem to aké veľké vytieračky chceš, keď zo 7 mm skla ? ja som si robil z 3 - 4 mm. ved do 30 l to v pohode vydrží.
majo38
 
Príspevky: 2
Obrázky: 0
Založený: 31 Jan 2010 00:33 am
Bydlisko: Stará Turá

Re: rezanie skla

Odoslaťod vlasto1984 » 03 Feb 2010 20:38 pm

no chcem kocky 50x50x50 a myslis ze to teda normalne odreze aj take hruhe sklo?
vlasto1984
 
Príspevky: 234
Obrázky: 3
Založený: 13 Apr 2008 15:06 pm

Re: rezanie skla

Odoslaťod raki » 03 Feb 2010 21:02 pm

Mam tu odkaz - je to teda stranka o elektronike, ale bol tam uverejneny aj navod na rezanie skla - z mojich skusenosti sa s tym navodom stotoznujem. http://www.mcu.cz/news.php?extend.1518.15
raki
 
Príspevky: 53
Obrázky: 1
Založený: 17 Nov 2006 13:03 pm
Bydlisko: Bratislava

Re: rezanie skla

Odoslaťod Runcajz » 05 Feb 2010 00:25 am

7mm sklo? Aj také je? Buď 6mm alebo 8mm mám taký dojem (teda ak to nie je nejaký atyp). A ako písal kolega, Poriadne pridržať nejakú rovnú latku, pravítko a potom jedným ťahom plynulo zarezať po skle. No a lámať sa dá buď to tak, že posunieš sklo rezom hore na okraj stola, jemne ho pridvihneš a razantným pohybom potiahneš dolu. Keďže sa jedná o hrubšie sklo tak sa to dá jednoduchšie, a to, popod rez vsunieš tenkú lištu a zatlačíš na obe strany skla. Pozor na oči, lebo pri prasknutí ti môžu odletovať sklenené úlomky zo skla.
Runcajz
 
Príspevky: 44
Obrázky: 4
Založený: 15 Aug 2007 18:08 pm

Re: rezanie skla

Odoslaťod Aron » 06 Feb 2010 11:58 am

Inak moja skúsenosť hovorí, že je fakt dobré to kolečko mazať. Dobre sa kĺže, nezadrháva a je to obrovský rozdiel, bez mazania je to oničom.
Teraz som si kúpil aj drahší rezač v Hornbachu 5-E, a spolu s tým mazaním je to rezanie už konečne ok.
Obrázok používateľa
Aron
 
Príspevky: 50
Obrázky: 8
Založený: 12 Nov 2009 20:37 pm
Bydlisko: Bratislava IV

Re: rezanie skla

Odoslaťod Runcajz » 06 Feb 2010 20:30 pm

Aron napísal:Inak moja skúsenosť hovorí, že je fakt dobré to kolečko mazať. Dobre sa kĺže, nezadrháva a je to obrovský rozdiel, bez mazania je to oničom.
Teraz som si kúpil aj drahší rezač v Hornbachu 5-E, a spolu s tým mazaním je to rezanie už konečne ok.



Jasan, kto nemaže, nejede. Naj na mazanie je petrolej.
Runcajz
 
Príspevky: 44
Obrázky: 4
Založený: 15 Aug 2007 18:08 pm


Naspäť na Technika

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 0 hostí.